CSE CIP
A folyamatos fejlesztési folyamat a legújabb technológiák készségére és azok alkalmazása, illetve megközelítésének értékelésére vonatkozik.
A második lépés magában foglalja a legújabb informatikai technológia lehetővé tételének naprakész ütemtervét, folyamatoptimalizálási esettanulmányokat, vezető workshopokat az üzleti eset áttekintésére, valamint egy megoldás-engedélyezési ütemtervet az üzleti stratégiával, beleértve a következő kulcsfontosságú tevékenységeket:
- Legyen tájékozott a legújabb technológiákról, amelyek inspirálják a szervezeti innovációt.
- Ütemezzen ötletgyűjtést és csapatépítő foglalkozásokat, hogy olyan megoldásokat hozzon létre, amelyek kihasználják az új technológiát a meglévő kihívások megoldására vagy új lehetőségek megteremtésére.
A különböző programokba és portfóliókba beépített projektek körét a döntéshozókkal és a könyvvizsgálókkal egyeztetik, ami a szerződés végleges aláírásához vezet.
Az üzletmenet-folytonosság második fázisa a folyamatos fejlesztési folyamat részeként az üzletmenet-folytonosság biztosítása a projektek megvalósítási szakaszaiban.
Üzletmenet-folytonosság az átállás és átalakulások során:
Egyik fő erősségünk abban rejlik, hogy minimális állásidővel vagy állásidő nélkül vezényljük és irányítjuk a projektváltási kezdeményezéseket. Megértjük, hogy ügyfeleink olyan informatikai komponenseket használnak, amelyek elengedhetetlenek a létezésükhöz, és más ügyfeleket is kiszolgálnak, akiknek a kínált szolgáltatások 24/7 élőek, több mint 99% SLA-val. Az átállás és a változtatás technikai módszertanát már a projekt felfedezési/szerződéses szakaszában értékelik és elfogadják. Az átállási módszertan kiigazítja a projekt hatókörét, amely számos, a szakasz korábbi tevékenységei során meghatározott tényezőtől függ.
Az üzletmenet-folytonosság második területe a projektek és programok változásaihoz kapcsolódik, amikor minimális felhasználói hatást, jó felhasználói élményt és folyamatos üzletmenetet kell biztosítanunk. Gondos tervezést igényel, beleértve az átállási terv és irányítási modelljének létrehozását, a hatékony kommunikációt, a kockázatcsökkentési stratégiákat, valamint a zavarok minimalizálására és a folyamatos felhasználói visszajelzések értékelésére való összpontosítást.
Az üzletmenet-folytonosság harmadik területe a folyamatos fejlesztési folyamat részeként azzal kapcsolatos, hogy a projekt hogyan változtatja meg a felhasználó napi tevékenységeit. (például a Windows 7-ről a Windows 10-re történő frissítés megváltoztatja a jól ismert felületet, egy új szoftver bevezetése megváltoztatja a jól ismert folyamatokat)
- A végfelhasználók félnek a jól ismert rendszerek és folyamatok megváltoztatásától, és meg kell tanulniuk és alkalmazkodniuk kell valami újhoz, ami félelemhez és frusztrációhoz vezet.
Ez a fázis magában foglalja a különböző részlegek végfelhasználóinak bevonását (különböző tornyok csapatvezetői, végfelhasználók és gyárakban dolgozó emberek) a teljes megoldás tervezésének korai szakaszába, hogy bemutassák és összehangolják velük, hogy a projekt hatóköre hogyan változtatja meg napi tevékenységeiket, és támogassa ennek reklámozását az egész vállalat számára.
Ezek az érdekelt felek workshopokon, találkozókon, tervezési üléseken vagy üzleti reggeliken vesznek részt, ahol a végfelhasználó szemével előre láthatják a változásokat, vagy ahol bárki megnézheti és érezheti a javasolt új terméket.
A végfelhasználókkal és a toronyvezetőkkel való tervezés, figyelembe véve visszajelzéseiket és véleményüket a termék fejlesztése és az átállás során, a projekttervezés sikerének új szintjéhez vezet.
Csökkentenünk kell a végfelhasználók frusztrációját, és biztosítanunk kell, hogy a vállalatirányítási döntéseket megszakítás nélküli üzletmenettel együtt alkalmazzák, beleértve a végfelhasználók bevonását a végpontok közötti tesztelési fázisokban.
A felhasználókat és a végfelhasználók képviselőit bevonják a megoldási fázisba, biztosítva a pozitív végfelhasználói élményt és az előzetes követelmények összehangolását a képzéshez / az oktatói foglalkozások képzéséhez.