Skip to content

Abstract:  

A „csapatmunka központjaként” emlegetett Microsoft Teams egy olyan együttműködési alkalmazás, amely lehetővé teszi az emberek számára, hogy virtuális csapatokat hozzanak létre, ahol együtt dolgozhatnak (azaz együttműködhetnek) projekteken. Tartalmaz funkciókat a fájlmegosztáshoz, tartós csevegéshez, naptárhoz és értekezletekhez, valamint bővítményeket más Microsoft és harmadik féltő fejlesztők alkalmazásaihoz, mint például a Microsoft Planner, az Adobe Creative Cloud, az Atlassian Jira és sok más alkalmazás felé 

Minden Teams felhasználónak lehetősége van, hogy hívjon egy másik Teams felhasználót amelyik a  szervezetén belül vagy szervezeten kivül van a federáció házirendnek megfelelően.  

Ha a felhasználóknak telefon hívásokat kell kezdeményezniük, például egy közeli üzletnek, vagy fogadni hívásokat egy távoli ügyféltől, szükségük van arra, hogy a Teams kliensük csatlakozzon egy egy telekommunikációs szolgáltatóhoz és a megfelelő licencszhez és céges házirendhez. 

Milyen scenario vannak? 

  1. Ön nem rendelkezik alközponttal/telefonközponttal és/vagy vezetékes telefon vonalakkal 
  1. Ön rendelkezik vezetékes telefon vonalakkal de nincsen telefonközpont/alközpont 
  1. Ön rendelkezik telefonközpont/alközponttal és vezetékes telefon vonalakkal 

Hogyan integrálhatom a Teams-et vezetékes telefonnal? 

  • Opció1: Ön leszerződik vagy áthordoztatja a vezetékes szolgáltatásokat egy olyan szolgáltatoval amelyik nativan tudja támogatni a Teams összekapcsolást a telekommunikációs szolgátatoval (Ha ön a felnti emlitett a és b opció vamaleiké 
  • Opció 2: Önnek szüksége van egy Session Border Controler (SBC) szolgáltatásra. (ha az ön szolgáltatoja nem tudja nativan támogatni a Teams hang-ot vagy ha önnek rendelkezik különböző alkozpontokkal amelyet integrálni kell. 

Mi az SBC „Session Border Controller”?  

 

Az SBC  egy olyan eszköz vagy szoftveralkalmazás hasonló mind egy tüzfal, amely a hálózatokban és a VoIP (Voice over Internet Protocol) kommunikációban használatos. Az SBC fő funkciói közé tartozik a hang- és adatforgalom szabályozása, valamint az egyes kommunikációs szekvenciák közötti határok megteremtése és felügyelete. 

Az SBC fontos szerepet játszik a VoIP-hálózatokban, ahol a hang és más multimédiás adatokat digitális jelek formájában továbbítják az interneten vagy más hálózatokon keresztül. Az SBC segít megőrizni a hálózatbiztonságot, optimalizálni a hangminőséget, valamint támogatja az interoperabilitást más hálózati elemekkel és szolgáltatásokkal. 

Hogyan integrálunk meglevő telefonközponttal? Milyen lehetőség vannak?

Telefon központ tudáshoz függően az optimális megoldás, hogy egyszerre csörgesse meg a melléket és a Teams -et vagy a melléket teljesen át Teams-eljük – ebben az esetben a mellék államossal egyszerre csörög a Teams Felhasználonak már nem lesz mellék vonala és csak a Teams, ez esetben csak a Teams állomás csörög a bejövő hiváokra (mellék államás helyet a Teams van) Külön számot adunk a Teams államásnak (általában akkor javasolt, ha proba üzem van) A felhasználónak meg marad a mellék telefon vonal és a Teams de külön számokkal. Ez esetben a felhasználonak kézzel kell átirányitsa a hivásokat a mellék vonalról a Teams állomásra

!!! Ezzel a megoldással tudok adni a szervezett meetingekre lehetőséget, hogy telefonszámon keresztül csatlakozzanak a résztvevők  

HW List:  

  • TBC 

 

Features: 

  • TBC 

 

Kinek ajánljuk: 

 

Kis cégeknek ahol szükség van egy bejövő és kimenő  

  • Opcio 1: TBC 
  • Opció 2: TBC  

 

 

Pre-Requirements: 

  • TBC 

 

Project In-Scope:  

  • TBC 
  •  
  •  

Project Plan with XGIVE and XGET: 

 

Felmérés 

XGET: Alap felmérés amelyik alapján kap egy becsült árajánlatot, amennyiben ezt elfogadja, akkor a projekt díjra le is szerződünk 

 

 

Timeline: 4 hét (amennyiben nincs szükség HW-re)