A „csapatmunka központjaként” emlegetett Microsoft Teams egy olyan együttműködési alkalmazás, amely lehetővé teszi az emberek számára, hogy virtuális csapatokat hozzanak létre, ahol együtt dolgozhatnak (azaz együttműködhetnek) projekteken. Tartalmaz funkciókat a fájlmegosztáshoz, tartós csevegéshez, naptárhoz és értekezletekhez, valamint bővítményeket más Microsoft és harmadik féltő fejlesztők alkalmazásaihoz, mint például a Microsoft Planner, az Adobe Creative Cloud, az Atlassian Jira és sok más alkalmazás felé
Minden Teams felhasználónak lehetősége van, hogy hívjon egy másik Teams felhasználót amelyik a szervezetén belül vagy szervezeten kivül van a federáció házirendnek megfelelően.
Ha a felhasználóknak telefon hívásokat kell kezdeményezniük, például egy közeli üzletnek, vagy fogadni hívásokat egy távoli ügyféltől, szükségük van arra, hogy a Teams kliensük csatlakozzon egy egy telekommunikációs szolgáltatóhoz és a megfelelő licencszhez és céges házirendhez.
Integráció típus szerint
- Ön nem rendelkezik alközponttal/telefonközponttal és/vagy vezetékes telefon vonalakkal
- Ön rendelkezik vezetékes telefon vonalakkal de nincsen telefonközpont/alközpont
- Ön rendelkezik telefonközpont/alközponttal és vezetékes telefon vonalakkal
Hogyan integrálhatom a Teams-et vezetékes telefonnal?
- Opció1: Ön leszerződik vagy áthordoztatja a vezetékes szolgáltatásokat egy olyan szolgáltatoval amelyik nativan tudja támogatni a Teams összekapcsolást a telekommunikációs szolgátatoval (Ha ön a felnti emlitett a és b opció vamaleiké
- Opció 2: Önnek szüksége van egy Session Border Controler (SBC) szolgáltatásra. (ha az ön szolgáltatoja nem tudja nativan támogatni a Teams hang-ot vagy ha önnek rendelkezik különböző alkozpontokkal amelyet integrálni kell.
Mi az SBC „Session Border Controller”?
Az SBC egy olyan eszköz vagy szoftveralkalmazás hasonló mind egy tüzfal, amely a hálózatokban és a VoIP (Voice over Internet Protocol) kommunikációban használatos. Az SBC fő funkciói közé tartozik a hang- és adatforgalom szabályozása, valamint az egyes kommunikációs szekvenciák közötti határok megteremtése és felügyelete.
Az SBC fontos szerepet játszik a VoIP-hálózatokban, ahol a hang és más multimédiás adatokat digitális jelek formájában továbbítják az interneten vagy más hálózatokon keresztül. Az SBC segít megőrizni a hálózatbiztonságot, optimalizálni a hangminőséget, valamint támogatja az interoperabilitást más hálózati elemekkel és szolgáltatásokkal.
Hogyan integrálunk meglevő telefonközponttal? Milyen lehetőség vannak?
Telefon központ tudáshoz függően az optimális megoldás, hogy egyszerre csörgesse meg a melléket és a Teams -et vagy a melléket teljesen át Teams-eljük – ebben az esetben a mellék államossal egyszerre csörög a Teams Felhasználonak már nem lesz mellék vonala és csak a Teams, ez esetben csak a Teams állomás csörög a bejövő hiváokra (mellék államás helyet a Teams van) Külön számot adunk a Teams államásnak (általában akkor javasolt, ha proba üzem van) A felhasználónak meg marad a mellék telefon vonal és a Teams de külön számokkal. Ez esetben a felhasználonak kézzel kell átirányitsa a hivásokat a mellék vonalról a Teams állomásra