Skip to content

Teljes Körű Vállalati IT Menedzsment és Biztonsági Csomag ITIL Alapokon

Csomagunk a modern vállalati IT menedzsment és biztonság legmagasabb szintjét biztosítja, teljes mértékben az ITIL (Information Technology Infrastructure Library) keretrendszerre építve. Az ITIL-alapú IT Service Management (ITSM) megközelítésünk garantálja, hogy minden IT szolgáltatásunk strukturált, hatékony és az üzleti célokkal összhangban működik.

Az ITIL-alapú ITSM egy átfogó megközelítés az IT szolgáltatások tervezésére, nyújtására és folyamatos fejlesztésére. Ez a módszertan biztosítja, hogy az IT folyamatok szabványosítottak, mérhetőek és az üzleti igényekhez igazítottak legyenek, így maximalizálva az értékteremtést és a felhasználói elégedettséget.

ITIL és ITSM szolgáltatásunk főbb elemei

  • Strukturált és hatékony IT folyamatok
  • Javított szolgáltatási minőség és felhasználói elégedettség
  • Optimalizált erőforrás-felhasználás és költséghatékonyság
  • Jobb átláthatóság és kontroll az IT szolgáltatások felett
  • Gyorsabb problémamegoldás és csökkentett állásidő
  • Folyamatos fejlődés és az üzleti igényekhez való alkalmazkodás

Megoldásunk egyesíti a legmodernebb IT biztonsági technológiákat a bevált ITIL gyakorlatokkal és személyre szabott szakértői támogatással. Biztosítjuk, hogy vállalata IT infrastruktúrája nem csak biztonságos, de hatékony és üzleti céljait maximálisan támogató legyen.

Szolgáltatás Tervezés

  • Szolgáltatás katalógus kialakítása és kezelése
  • Szolgáltatási szint menedzsment (SLM)
  • Kapacitás- és rendelkezésre állás menedzsment
  • IT szolgáltatás folytonosság tervezése
01

Multi-vendor integráció, Multi-Supplier Agreement (MSA), ITIL alapú támogatási modell, IT szolgáltatási lánc, SLA (Service Level Agreement), vendorok közötti együttműködés, tudásmegosztás, közös problémamegoldás, szolgáltatások folyamatos fejlesztése, teljesítményértékelés, IT stratégia finomítása, IT folyamatok optimalizálása, kritikus incidenskezelés, proaktív eszkaláció, incidens dokumentáció, SLA felügyelet, ITIL és ITSM folyamatok, rendszeres találkozók és jelentések, megfelelőségi követelmények, IT auditok koordinálása, incidenskezelés, jogosultságkezelés, incidens és probléma kezelése,

Szolgáltatás Átadás

  • Változáskezelés folyamatok implementálása
  • Konfigurációkezelés és eszközmenedzsment
  • Kiadás és telepítés menedzsment
02

Szolgáltatás Üzemeltetés

  • Service Desk támogatás
  • Incidens- és problémakezelés
  • Eseménykezelés és monitorozás
  • Hozzáférés-kezelés
03

Folyamatos Szolgáltatás Fejlesztés

  • Rendszeres szolgáltatás felülvizsgálatok
  • Teljesítménymérés és jelentéskészítés
  • Folyamatos fejlesztési javaslatok kidolgozása
04

Tudásmenedzsment

  • Központi tudásbázis kialakítása és karbantartása
  • Best practice-ek dokumentálása és megosztása
  • Felhasználói és technikai dokumentációk kezelése
05

IT Biztonság Menedzsment

  • Biztonsági szabályzatok kialakítása és betartatása
  • Rendszeres biztonsági auditok és penetrációs tesztek
  • Incidens-válasz tervezés és végrehajtás

Beszállító Menedzsment

  • Külső IT szolgáltatók és beszállítók kezelése
  • Szerződések és SLA-k menedzselése
  • Teljesítményértékelés és optimalizálás

Managed Workplace Service koncepciónk alapja a teljes körű, biztonságos és felhasználóbarát informatikai környezet kialakítása. Stratégiánk kulcselemei a redundáns rendszerek, a proaktív monitorozás és az automatizált folyamatok, amelyek nem csupán csökkentik az emberi erőforrás igényt, hanem folyamatosan optimalizálják a működést. A magas rendelkezésre állást cluster megoldásokkal, adatközponti redundanciával és komplex hibamegelőzési mechanizmusokkal biztosítjuk, ezzel minimalizálva a potenciális kieséseket és üzletmenet-folytonossági kockázatokat.