Skip to content

Kommunikáció és Együttmükődés

Kommunikáció és Együttműködés, Vállalati Együttműködési Eszközök, Microsoft 365 megoldások, Microsoft Teams, SharePoint, OneDrive, csoportmunka platformok, online értekezletek, videokonferencia, élő események (live events), fájlmegosztás, valós idejű együttműködés, chat és üzenetküldés, csapatmunka hatékonyság, dokumentumkezelés, Teams-csatornák, Office 365 integráció, hibrid munkakörnyezet, kollaborációs eszközök, vállalati kommunikáció, Teams Rooms, Yammer közösségi hálózat, Outlook naptár integráció, Microsoft Viva, intranet megoldások, együttműködési szabályzatok, Teams értekezletek felvétele, vendég-hozzáférés, csoportos fájlkezelés, feladatkezelés Teams-ben, Power Automate workflow-k, digitális munkakörnyezet, vállalati fájl-szinkronizáció, Microsoft Lists, Microsoft Planner, információvédelem kollaboráció során, távoli munkavégzés támogatása, mobil kommunikációs megoldások, alkalmazásintegráció vállalatok számára, globális csapatmunka