Skip to content

Teljes Körű Vállalati IT Menedzsment és Biztonsági Csomag ITIL Alapokon

Csomagunk a modern vállalati IT menedzsment és biztonság legmagasabb szintjét biztosítja, teljes mértékben az ITIL (Information Technology Infrastructure Library) keretrendszerre építve. Az ITIL-alapú IT Service Management (ITSM) megközelítésünk garantálja, hogy minden IT szolgáltatásunk strukturált, hatékony és az üzleti célokkal összhangban működik.

Az ITIL-alapú ITSM egy átfogó megközelítés az IT szolgáltatások tervezésére, nyújtására és folyamatos fejlesztésére. Ez a módszertan biztosítja, hogy az IT folyamatok szabványosítottak, mérhetőek és az üzleti igényekhez igazítottak legyenek, így maximalizálva az értékteremtést és a felhasználói elégedettséget.

ITIL és ITSM szolgáltatásunk főbb elemei

  • Strukturált és hatékony IT folyamatok
  • Javított szolgáltatási minőség és felhasználói elégedettség
  • Optimalizált erőforrás-felhasználás és költséghatékonyság
  • Jobb átláthatóság és kontroll az IT szolgáltatások felett
  • Gyorsabb problémamegoldás és csökkentett állásidő
  • Folyamatos fejlődés és az üzleti igényekhez való alkalmazkodás

Megoldásunk egyesíti a legmodernebb IT biztonsági technológiákat a bevált ITIL gyakorlatokkal és személyre szabott szakértői támogatással. Biztosítjuk, hogy vállalata IT infrastruktúrája nem csak biztonságos, de hatékony és üzleti céljait maximálisan támogató legyen.

Szolgáltatás Tervezés

  • Szolgáltatás katalógus kialakítása és kezelése
  • Szolgáltatási szint menedzsment (SLM)
  • Kapacitás- és rendelkezésre állás menedzsment
  • IT szolgáltatás folytonosság tervezése

Szolgáltatás Átadás

  • Változáskezelés folyamatok implementálása
  • Konfigurációkezelés és eszközmenedzsment
  • Kiadás és telepítés menedzsment

Szolgáltatás Üzemeltetés

  • Service Desk támogatás
  • Incidens- és problémakezelés
  • Eseménykezelés és monitorozás
  • Hozzáférés-kezelés

Folyamatos Szolgáltatás Fejlesztés

  • Rendszeres szolgáltatás felülvizsgálatok
  • Teljesítménymérés és jelentéskészítés
  • Folyamatos fejlesztési javaslatok kidolgozása

Tudásmenedzsment

  • Központi tudásbázis kialakítása és karbantartása
  • Best practice-ek dokumentálása és megosztása
  • Felhasználói és technikai dokumentációk kezelése

IT Biztonság Menedzsment

  • Biztonsági szabályzatok kialakítása és betartatása
  • Rendszeres biztonsági auditok és penetrációs tesztek
  • Incidens-válasz tervezés és végrehajtás

Beszállító Menedzsment

  • Külső IT szolgáltatók és beszállítók kezelése
  • Szerződések és SLA-k menedzselése
  • Teljesítményértékelés és optimalizálás

Managed Workplace Service koncepciónk alapja a teljes körű, biztonságos és felhasználóbarát informatikai környezet kialakítása. Stratégiánk kulcselemei a redundáns rendszerek, a proaktív monitorozás és az automatizált folyamatok, amelyek nem csupán csökkentik az emberi erőforrás igényt, hanem folyamatosan optimalizálják a működést. A magas rendelkezésre állást cluster megoldásokkal, adatközponti redundanciával és komplex hibamegelőzési mechanizmusokkal biztosítjuk, ezzel minimalizálva a potenciális kieséseket és üzletmenet-folytonossági kockázatokat.