Csomagunk a modern vállalati IT menedzsment és biztonság legmagasabb szintjét biztosítja, teljes mértékben az ITIL (Information Technology Infrastructure Library) keretrendszerre építve. Az ITIL-alapú IT Service Management (ITSM) megközelítésünk garantálja, hogy minden IT szolgáltatásunk strukturált, hatékony és az üzleti célokkal összhangban működik.
Az ITIL-alapú ITSM egy átfogó megközelítés az IT szolgáltatások tervezésére, nyújtására és folyamatos fejlesztésére. Ez a módszertan biztosítja, hogy az IT folyamatok szabványosítottak, mérhetőek és az üzleti igényekhez igazítottak legyenek, így maximalizálva az értékteremtést és a felhasználói elégedettséget.
ITIL és ITSM szolgáltatásunk főbb elemei
- Strukturált és hatékony IT folyamatok
- Javított szolgáltatási minőség és felhasználói elégedettség
- Optimalizált erőforrás-felhasználás és költséghatékonyság
- Jobb átláthatóság és kontroll az IT szolgáltatások felett
- Gyorsabb problémamegoldás és csökkentett állásidő
- Folyamatos fejlődés és az üzleti igényekhez való alkalmazkodás
Megoldásunk egyesíti a legmodernebb IT biztonsági technológiákat a bevált ITIL gyakorlatokkal és személyre szabott szakértői támogatással. Biztosítjuk, hogy vállalata IT infrastruktúrája nem csak biztonságos, de hatékony és üzleti céljait maximálisan támogató legyen.
Szolgáltatás Tervezés
- Szolgáltatás katalógus kialakítása és kezelése
- Szolgáltatási szint menedzsment (SLM)
- Kapacitás- és rendelkezésre állás menedzsment
- IT szolgáltatás folytonosság tervezése
Szolgáltatás Átadás
- Változáskezelés folyamatok implementálása
- Konfigurációkezelés és eszközmenedzsment
- Kiadás és telepítés menedzsment
Szolgáltatás Üzemeltetés
- Service Desk támogatás
- Incidens- és problémakezelés
- Eseménykezelés és monitorozás
- Hozzáférés-kezelés
Folyamatos Szolgáltatás Fejlesztés
- Rendszeres szolgáltatás felülvizsgálatok
- Teljesítménymérés és jelentéskészítés
- Folyamatos fejlesztési javaslatok kidolgozása
Tudásmenedzsment
- Központi tudásbázis kialakítása és karbantartása
- Best practice-ek dokumentálása és megosztása
- Felhasználói és technikai dokumentációk kezelése
IT Biztonság Menedzsment
- Biztonsági szabályzatok kialakítása és betartatása
- Rendszeres biztonsági auditok és penetrációs tesztek
- Incidens-válasz tervezés és végrehajtás
Beszállító Menedzsment
- Külső IT szolgáltatók és beszállítók kezelése
- Szerződések és SLA-k menedzselése
- Teljesítményértékelés és optimalizálás
Managed Workplace Service koncepciónk alapja a teljes körű, biztonságos és felhasználóbarát informatikai környezet kialakítása. Stratégiánk kulcselemei a redundáns rendszerek, a proaktív monitorozás és az automatizált folyamatok, amelyek nem csupán csökkentik az emberi erőforrás igényt, hanem folyamatosan optimalizálják a működést. A magas rendelkezésre állást cluster megoldásokkal, adatközponti redundanciával és komplex hibamegelőzési mechanizmusokkal biztosítjuk, ezzel minimalizálva a potenciális kieséseket és üzletmenet-folytonossági kockázatokat.