Unified Voice engedélyezése a Microsoft Teamsben projekt leírása
A projekt célja, hogy integrálja a Microsoft Teamst egy PSTN-szolgáltatóval.
A Teams így egy teljes értékű telefonrendszerré alakul át, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy telefonhívásokat indítsanak és fogadjanak a platformon keresztül.
A Teams Voice legnagyobb előnyei:
- A hívók azon a számon érhetik el Önt, amit a Teams Voice szolgáltatás keretein belül beállít.
- Költséghatékonyság: egységes díjazás, függetlenül attól, hogy mennyi időt töltenek telefonálással.
- Rugalmas munkavégzés: A hívásokat a Teams Voice segítségével bárhonnan, a számítógépén vagy a mobiltelefonján keresztül is fogadhatja.
Olyan kiegészítő funkciók is elérhetők, mint például:
- a hívásátirányítás,
- segítők és IVR (interaktív hangválasz),
- hívásvárólisták és híváselemzés,
- valamint az Office 365-tel való zökkenőmentes integráció.
A Microsoft (és más külső vállalatok) olyan további megoldásokat kínálnak, mint a fizikai modern asztali telefoneszközök, az összetett szkriptalapú call center, illetve az API-n keresztüli alkalmazásokkal való integráció. A kommunikáció így sokkal rugalmasabbá, hatékonyabbá, kényelmesebbé és tervezhetőbbé válik.
A Microsoft által tanúsított munkamenethatár-vezérlők (SBC-k) bevezetésére szakosodott, magasan képzett csapatunk biztonságosan összekapcsolja a Teamst a távközlési szolgáltatóval.
Testre szabott Microsoft Teams telefonrendszer-megoldásaink továbbfejlesztett hívásminőséget, megbízhatóságot és rugalmasságot kínálnak, biztosítva, hogy a telefonintegrációval rendelkező Microsoft Teams egységes kommunikációs platformmá váljon a szervezet számára.
Unified Voice-engedélyezés a Microsoft Teamsben projektmegvalósítási megközelítés
Az Unified Voice engedélyezésének megvalósítása egy szisztematikus és alapos folyamat. Az előkészítési fázisban részletes értékelést végzünk annak megállapítására, hogy az Ön országa rendelkezik-e natív SIP-szolgáltatással, amely kompatibilis a Microsoft Teams Voice-szal (SIP Direct Routing Provider Microsoft híváscsomag).
Ha a közvetlen útválasztási szolgáltató nem érhető el az Ön régiójában, a legoptimálisabb megoldás egy munkamenethatár-vezérlő (SBC) a PSTN-szolgáltató és a Microsoft Teams Voice között.
Ez fizikai eszköz vagy szoftveralapú SBC is lehet. Egyszerűsége és hatékonysága miatt felhőalapú SBC telepítését és konfigurálását szoktuk javasolni, amely biztonságos és megbízható kapcsolatot tesz lehetővé.
Arra az esetre is van dedikált projektünk, ha integrálnia kell a Microsoft Teamst a meglévő PBX-szel, és át kell telepítenie telefonrendszerét a Microsoft Teamsbe. A „Microsoft Teams Voice meglévő PBX-rendszerrel” projekt során zökkenőmentes átmenetet biztosítunk, minimalizálva a zavarokat és garantálva a két rendszer közötti kompatibilitást.
A következő lépés a Teams Voice architektúra kialakítása, beleértve az üzembe helyezési modellt, a hálózati topológiát, a normalizálási szabályokat és a tárcsázási tervet.
A teljes körű tesztelés szigorú ellenőrzéseket és szimulációkat tartalmaz a rendszer teljesítményének, megbízhatóságának és a cég/szervezet elégedettségének biztosítása érdekében.
Ezt követően minden felhasználó számára telepítjük az elfogadott konfigurációkat és beállításokat. A telepítési folyamatot Train the Trainer foglalkozások kísérik, ahol átfogó képzést nyújtunk csapatának, hogy felkészüljenek az új rendszer hatékony használatára.
A projekt részeként a Microsoft által biztosított további funkciók tervezését és megvalósítását is beépítjük, mint például:
- Hívásátirányítás és átirányítás: A felhasználók könnyen beállíthatnak hívásátirányítási és útválasztási szabályokat, hogy a hívásokat a szervezeti feltételeknek megfelelő érdekelt felekhez továbbítsák.
- Hangposta: Ez lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a Teams felületén fogadják és kezeljék a hangpostaüzeneteket.
- Automatikus kísérők és IVR (interaktív hangválasz): A szervezetek automatikus kísérőket és IVR rendszereket állíthatnak be a hívásátirányítás automatizálásához, valamint lehetőséget biztosíthatnak a hívóknak a megfelelő osztály vagy egyén elérésére.
- Hívási sorok: A szervezetek hatékonyan kezelhetik a bejövő hívásokat azáltal, hogy elosztják őket az elérhető munkatársak között.
Unified Voice-engedélyezés a Microsoft Teamsben projekt hatályos feladatok:
- Szükséges infrastruktúra összetevők telepítése: például munkamenethatár-vezérlők (SBC-k) a közvetlen útválasztáshoz vagy PSTN-kapcsolat a hívási tervekhez.
- A Teams beállításainak és házirendjeinek konfigurálása a hanghíváshoz, beleértve a felhasználói telefonszámokat, a hívásátirányítást, a hangpostát, a segítőket és a hívássorokat.
A Microsoft Teamst segélyhívások kezdeményezéséhez is alkalmassá tesszük. Így szervezete meg tud felelni a vonatkozó jogi és szabályozási követelményeknek.
Szorosan együttműködünk csapatával, hogy eleget tegyünk egyedi igényeinek, illetve megfeleljünk az összes szükséges szabványnak és előírásnak.
Ennek érdekében:
- Végpontok közötti tesztelést végzünk
- Teljes körű tájékoztatást adunk és képzéseket tartunk
- Igény szerint új szolgáltatásokat vezetünk be, melyek még hatékonyabbá teszik a szervezeti kommunikációt
Unified Voice-engedélyezés a Microsoft Teamsben projekt szükséges hardver és szoftver:
- Microsoft Calling csomag (amennyiben elérhető az adott régióban).
- Attól függően, hogy milyen híváscsomagot választott, szükség lehet munkamenethatár-vezérlő (SBC) alkalmazásra vagy szoftverre.
Unified Voice-engedélyezés a Microsoft Teamsben Projekt előfeltételek
- A Microsoft Phone System licencnek szerepelnie kell a meglévő Microsoft 365 csomagban. A telefonrendszer alapvetően az E5 csomag része, de további licencként hozzáadható más Microsoft 365-előfizetésekhez. A projekt szerződéskötést megelőző szakaszában segítünk kiválasztani a megfelelő licencet.